به گزارش شمالغرب؛ دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: نماینده آستارا به جای آنکه چشم و گوش بسته و صرف تبلیغاتی با موضوع برخورد کند، بهتر است واقع‌بینانه در مورد قضیه حیران برخورد کند.

مصطفی افضلی‌فرد در پاسخ به اظهارات اخیر نماینده آستارا درباره محدوده گردنه حیران و برخی تنش‌های اخیر اظهار کرد: در پاسخ به اظهارات نماینده آستارا باید بگویم که به نظر می‌رسد نماینده آستارا فرق مداخله را با تأکید بر ادامه مدیریت و برنامه‌ریزی در گردنه حیران و ارائه خدمات در نقاط صعب‌العبور آن که در استان‌های متعدد از جمله گیلان و اردبیل با هماهنگی محلی و برای راحتی و آسایش مردم انجام می‌شود، را نمی‌داند.

وی افزود: بهتر است نماینده آستارا دلایل اعمال مدیریت راه و شهرسازی استان اردبیل را از گردنه حیران تا پل آق‌چای که سالیان متمادی است و بر عهده این استان بوده، مورد بررسی قرار داده سپس اظهارنظر کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متأسفانه این نماینده به معنای اهانت نیز توجه درستی نکرده است، بنابراین مجدداً اعلام می‌کنم که باید با روش غلطی که برخی از مسئولان محلی در پیش گرفته و به دنبال تهییج افکار عمومی هستند و وحدت و همدلی را بر هم می‌زنند برخورد شده و اجازه ندهیم تا چنین اظهارنظرهایی انجام شود.

افضلی‌فرد افزود: دفاع غیرمنطقی از خطای محرز مسئول محلی سطح دیدگاه او را نشان می‌دهد که البته مردم آستارا می‌دانند که این نماینده چقدر صادقانه و تا چه حدی تبلیغاتی و احساسی سخن به میان می‌آورد.

وی گفت: بنده همچنان بر این باورم که حق و حقوق مردم این استان نباید ذره‌ای نادیده گرفته شده یا عده‌ای بخواهند به این حرکت خدشه‌ای وارد کنند در حالی که همه باید در جهت هم‌افزایی و وحدت بیشتر حرکت کنند.