به گزارش شمالغرب به نقل از ساوالان خبر: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهم به عملکرد استاندار اردبیل نمره بدهم نمره مطلوب و رضایت‌بخشی نخواهم داد.

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی اظهار کرد: هر چند با استاندار اردبیل رفیق هستم، اما معتقدم استاندار باید به غیر از حوزه‌های اقتصادی در سایر حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز بیشتر و بهتر از این فعال باشد.

وی در مورد تغییر برخی از استانداران به ویژه استاندار اردبیل گفت: بنده نیز در مورد تغییر استاندار اردبیل از محافل مختلف بحث‌ها و سخنانی را می‌شنوم، اما این صحبت‌ها تا چه حد صحت دارد، معلوم نیست.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به صورت رسمی از طریق وزارت کشور و یا مجمع نمایندگان بحث تغییر استاندار اردبیل مطرح نیست، ولی در بین مردم مباحثی در مورد تغییر استاندار اردبیل شنیده می‌شود که باید منتظر ماند و دید این حرف و حدیث‌ها تا چه حد به حقیقت نزدیک بوده و رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

تغییر مدیران بدون توجه به کارآمدی و توانمندی آنها

موسوی در مورد تغییر مدیران و مباحث مطرح شده در مجمع نیز بیان کرد: تغییر چندین مدیر در مجمع مطرح است که البته این امر به پیشنهاد استاندار اردبیل انجام شده و قرار است مجمع در مورد توانمندی گزینه‌های مطرح شده نظر خود را ارائه کند.

این مسئول افزود: نظر دولت بر تغییر تمام مدیران باقیمانده از دولت گذشته است که می‌خواهد همه آنها را تغییر دهد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت یازدهم برخلاف برخی شعارها و نگرش‌های واقع‌بینانه تلاش می‌کند تا بدون توجه به معیار توانمندی و کارآمدی مدیران همه مدیران باقیمانده را از دولت گذشته تغییر دهد و در این کار مصمم است که امسال یک تغییر کلی در ساختار مدیریتی با بکارگیری نیروهای جدید به انجام برساند.

موسوی عنوان کرد: به هیچ‌وجه این رویه منطقی و درست به نظر نمی‌رسد، چرا که ضروری است این تغییر مدیران با یک ارزیابی و تعیین شاخصه‌های توانمندی‌ها به انجام برسد که به نظر می‌رسد این اصل در دولت یازدهم فراموش شده است.