به گزارش شمالغرب به نقل از ساوالان خبر: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن اردبیل مشکلات فنی و اجرایی جدی دارد و با این شرایط باید این موانع و مشکلات برطرف شود.

منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: به دنبال طرح مباحث و مشکلات راه‌آهن اردبیل که مشهود و گویا است با تاکید وزیر راه و شهرسازی سیل کارشناسان این وزارتخانه به منطقه گسیل شدند تا موانع و مشکلات پیش‌روی اجرای راه‌آهن اردبیل را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا با بررسی‌هایی که این کارشناسان و متخصصان زبده انجام می‌دهند معایب و مشکلات اجرای راه‌آهن اردبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آن اقدام جدی انجام شود.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یک گروه از این کارشناسان در روزهای گذشته و گروه دیگر نیز در روزهای آینده وارد منطقه شده و راه‌آهن اردبیل را به صورت دقیق مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند تا ایرادات و اشکالات برطرف شده و زمینه برطرف شدن دقیق مشکلات و معایب فراهم شود.

حقیقت‌پور ادامه داد: قرار است رئیس ساخت راه‌آهن کشور به همراه این گروه کارشناسی با تاکیدی که معاون ساخت وزارت راه و متخصصان این حوزه انجام دادند در روزهای آینده وارد اردبیل شده و به صورت جدی و فنی مشکلات اعلام شده را مورد ارزیابی و دقت نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم یک مشارکت و همکاری همه‌جانبه را به همراه بیان واقعیت‌ها و نقاط ضعف و حتی قوت اجرای این پروژه را اطلاع‌رسانی کنند تا همه در جریان این امر خطیر قرار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اظهارات اولیه کارشناسان، راه‌آهن اردبیل میانه مشکلات فنی،‌ جدی و اساسی دارد که وزارت راه باید در این زمینه پاسخگو بوده و مردم اردبیل بیشتر در جریان عیوب و نواقص آن باشند.