به گزارش شمالغرب ؛ محمد جعفرزاده عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر در اردبیل اظهار کرد: ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم به طوری‌ که با بیش از 270 نیروی اورژانس در قالب 16 پایگاه شهری، چهار ایستگاه سلامت و 40 پایگاه اورژانس مهیا شده سعی می‌کنیم تا به حادثه‌دیدگان خدمات سریعی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: طرح ما به صورت عملی از روز سه‌شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و در اولین گام نیروهای اورژانس به حالت آماده‌باش در آمده‌اند تا در چهارشنبه آخر سال حوادث ناگوار در شهرهای مختلف رخ ندهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان اینکه با مجهز شدن به 50 آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس سعی داریم تا به صورت فوری و در کمترین زمان خدماتی را به هموطنان‌مان ارائه کنیم، گفت: اولین تاکید ما در آستانه چهارشنبه‌ پایان سال این است که خود خانواده‌ها مراقبت کنند تا حوادث و سوانح به حداقل برسد.

جعفرزاده مصدومیت بیش از 80 نفر را در حوادث ایام پایانی سال گذشته بیان کرد و افزود: هر چند اکثر این افراد مورد مداوای سرپایی قرار گرفته و کمترین بستری را شاهد بودیم اما باید به نقطه‌ای برسیم که حتی یک نفر نیز در این ایام دچار حادثه نشوند.

وی بیان کرد: مدیریت اورژانس استان در روز چهارشنبه آخر سال از اولین ساعات اکیپ‌های خود را مستقر کرده و به حال آماده‌باش در می‌آورد تا به سرعت حوادث و سوانح برطرف شده و تلفات آن به حداقل برسد.