پارس آباد

حجت السلام علوی امام جمعه پارس آباد با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت : ملت ایران آرامش و آسایش امروزش را مدیون رشادتهای رزمندگان ، جانبازان ، شهداء و صبر و استقامت خانوادهای آنان است .
کوثر
حجت لاسلام بيگي امام جمعه كوثر گفت: با اينكه آبگيري و افتتاح سد گيوي كمي ديرتر انجام يافته است ولي خوشبختانه با مديريت و پيگيري مجدانه مسئولان اين سد در 15 فروردين ماه سال 94 آبگيري خواهد شد .

سرعین
حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین ، از مسئولان این شهر خواست تا شهرسیاحتی سرعین را بطور شایسته برای ورود گردشگران و مهمانان نوروزی آماده کنند.

مشگین شهر

حجت الاسلام با وقار امام جمعه مشگین شهر با اشاره به فرازهائی از فرمایشات اخیرمقام معظم رهبری در باره اهمیت حفظ و حراست ازمنابع طبیعی ،از روند رو به رشد تعرض و تخریب مراتع ، باغات وپارک جنگلی مشگین شهر به شدت انتقاد کرد و خواستار برخورد قاطع مسئولان ذیریط با متخلفان شد.

نیر
حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر از کسبه و بازاریان خواست تا با انصاف تمام با مردم رفتار کنند و با مسافران نوروزی که به این شهرستان می آیند با مهربانی رفتار کنند.

نمین
حجت الاسلام رحیمی امام جمعه نمین با دعوت از اصناف و بازاریان برای رعایت انصاف و حال مردم به ویژه نیازمندان منطقه گفت : در صدور جریمه برای اصناف باید تناسب کسب و کار و درآمد اصناف مد نظر قرار گیرد و از لجاجت و غرض ورزی پرهیز شود .

گرمی 
حجت السلام صفری امام جمعه گرمی با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز گفت : هرروز که انسان در آن مرتکب گناه نشود عید است .

بیله سوار

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوارگفت: پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها مرهون فداکاری های شهدا، ایثارگران و جانبازان است .

رضی
حجت الاسلام طالبی امام جمعه ارشق شهدا را سرمایه عظیم کشورمان دانست وموفقیتهای مذاکرات هسته ای را مرهون مقاومت ملت ارزیابی کرد.

انگوت
حجت الاسلام امیدوار امام جمعه انگوت با اشاره به فرارسیدن عید نوروز  گفت : هر رسمی که باعث افزایش محبت و نیکی ،کمک به خویشان و رفع مشکلات همدیگر شود پسندیده است .

هشجین 
حجت الاسلام شاد امام جمعه موقت هشجین ملی شدن صنعت نفت در بیست و نهم اسفند ماه 1329 را نقطه عطفی درتاریخ استقلال خواهی ملت ایران دانست.

لاهرود
حجت الاسلام رحمتی امام جمعه لاهرود در مورد حوادث چهارشنبه آخر سال هشدار داد و گفت : نباید با کارهای خطرناک و بوجود آوردن ناهنجارهای اجتماعی این روز را تبدیل به روزی تلخ وحادثه بار کنیم.
اصلاندوز
حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اهمیت محیط زیست از مردم خواست در حفظ و نگهداری محیط زیست وحمایت از گونه های گیاهی وجانوری منطقه تلاش کنند .

عنبران

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران ،از شهدا به عنوان چشم و چراغ ملت یاد کرد و بر تداوم  راه شهدا و حفظ ارزش و احترام خانواده های معظم آن عزیزان تاکید کرد.

جعفرآباد
حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت جعفرآباد گفت : سران شیطان صفت غرب و اروپا نقشه های زیادی برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران اسلامی کشیده اند اما این توطئه ها با مقاومت ملت  کاملا بی اثر شده است.