به گزارش شمالغرب ؛ مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در مراسم آغازین طرح خدمات سفر در ساختمان جمعیت هلال‌احمر اردبیل اظهار کرد: برای ما تعجب‌آور است که در جاده مغان و مشگین‌شهر چگونه این همه تصادف و تلفات رخ می‌دهد اما در جاده‌های دیگر استان به ویژه جاده آستارا این میزان تصادفات و تلفات در حداقل آمار است.

وی افزود:‌ باید با فرهنگ‌سازی مناسب رانندگی ایمن همراه با کاهش تلفات را ترویج کرده و همه را متوجه این موضوع کرد که در سفر باید خود راننده موارد ایمنی و مقررات را رعایت کند تا تعداد حوادث ناگوار به حداقل برسد.

رئیس ستاد خدمات سفر استان اردبیل از مسئولان امر خواست تا در طرح نوروزی با یک چاره‌جویی و مراقبت بیشتر سعی کنند تا میزان تصادفات کاهش پیدا کند.

خدابخش به دو دیدگاه متفاوت در حوزه فعالیت‌های بشر اشاره کرد و یادآور شد: ما دو جور دیدگاه را در جامعه بشری شاهد هستیم که اولین دیدگاه مربوط به دیدگاه گروه‌های انحرافی همچون داعش است که به دنبال یافتن یک وسیله قتاله است تا به بدترین شکل انسان‌ها را از بین ببرد که جالب اینجاست برای پیدا کردن این وسیله جایزه نیز گذاشته‌اند که نمودی از قساوت قلبی انسان معاصر است.

این مسئول تصریح کرد: گروه دوم انسان‌ها با یک نگاه متفاوت همین عوامل و مجموعه‌هایی هستند که در این جا گرد هم آمده‌اند تا در تعطیلات نورزی با حس همنوع دوستی و عاطفی خود به دیگر هموطنان ارائه خدمات کنند که قطعا حضور همه دستگاه‌های خدماتی نشان از تلاش و جدیت آنها برای کاهش حوادث ناگوار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود آغاز تعطیلات و نزدیکی عید را یادآور شد و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا به بهترین شکل در خدمت مسافران میهمان و گردشگران باشیم و با نگاه مثبت و خوشرویی از آنها استقبال کنیم.