حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت جعفرآباد گفت: در این روزها احسان یتیمان و بی سرپرستان را فراموش نکنیم چرا که کار خداپسندانه موجب رحمت و برکت خداوند برای بشر می باشد.

 

حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر با اشاره به مقارن شدن عید نوروز با سالروز شهادت فاطمه (ص) گفت: در این ایام باید شان ومقام حضرت فاطمه حفظ شود.

 

حجت الاسلام رضائی امام جمعه موقت مشگین شهر با بیان اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بدون همکاری و همراهی مردم محقق نخواهد شد، شهروندان را به پرهیز از اسراف و ریخت و پاش در ایام عید سفارش کرد.

 

حجت السلام اسدی امام جمعه موقت پارس آباد مردم را به صله رحم در ایام نوروز که از تاکیدات پیامبراست شفارش و بر حفظ حرمت ایام فاطمیه تاکید کرد.

 

 حجت السالام اصغری امام جمعه سرعین با اشاره به شروع ایام نوروز از مدیران اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان سرعین خواست تا در ایام نوروز به مسافرت نروند تا از مهمانان به شایستگی استقبال کنند.

 

 حجت الاسلام رضایی امام جمعه موقت شهر لاهرود بر لزوم حفظ حرمت و جایگاه ایام فاطمه (س) تاکید کرد و افزود مسئولان در عزاداری حضرت فاطمه (س) اهتمام بیشتری ورزند.

 

حجت الاسلام محمدی راد امام جمعه موقت شهر هشجین با اشاره به مقارن شدن سال نو با ایام فاطمیه خواستار حفظ حرمت این ایام و قرار دادن راه و روش زندگی حضرت فاطمه (س) در بین مردم شد.

 

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار با تبریک عید باستانی نوروز گفت: حفظ حرمت و بزرگداشت ایام فاطمیه از مهمترین و بزرگترین وظایف ما ایرانیان در قبال این بانوی عظیم الشان اسلام است.

 

حجت الاسلام امیدوار امام جمعه شهر انگوت از مسولین و کسانیکه در امر انتخابات دخیل هستند خواست قبل از موعود انتخابات به حاشیه های انتخاباتی دامن نزنند و مشغول فعالیت و خدمت رسانی در امورات اداری باشند.

 

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران انجام صله رحم را موجب طولانی شدن عمر و قطع آن را موجب کوتاهی عمر دانست و از مردم خواست در همنشینی و دید و بازدیدهای عید نوروز زبان خود را از هرگونه غیبت و افترا دور نگه دارند.

 

حجت الاسلام ربانی امام جمعه موقت نمین با بزرگداشت 29 اسفند سالروز اعلام ملی شدن صنعت نفت گفت: این امر نشان داد که با اتحاد و اتفاق نظر هر مشکلی را می توان حل کرد.

 

حجت الاسلام طالبی امام جمعه ارشق با اشاره به فرا رسیدن سال نو از مردم و مسئولین خواست با نصب العین قرار دادن شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ خواهد شد موجب یاس و ناامیدی دشمنان شوند.

 

حجت الاسلام رزاقی امام جمعه کلور با تبریک عید نوروز گفت: دید و بازدید ایام عید باعث نشود که عزاداری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) فراموش کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه موقت اصلاندوز ضمن تبریک سال نو و با اشاره به تقارن عید نوروز و ایام سوگوار حضرت فاطمه (س) از تمام مسلمانان خواست تا دست نیازمندان را در این ایام بگیرند.

 

 حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز توصیه کرد که به بهانه نوروز روزهایمان را نو کنیم و مانند طبیعیت در وجودمان تحول ایجاد کنیم.

 

 حجت الاسلام محسنی امام جمعه موقت خلخال با اشاره به مرحله حساس مذاکرات هسته ای گفت: رهبر انقلاب به عنوان دیدبان حقیقی خواستار عزت ملت ایران است و تیم مذاکره کننده نیز اجازه معامله منافع ملی ایران را به استکبار نمی دهد.