پارس آباد
حجت السلام اسدی امام جمعه موقت پارس آباد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت : ملت ایران  در هرشرایطی در مذاکرات هسته ای عزت و اقتدار خودرا حفظ می کند.

کوثر
حجت لاسلام بیگی امام جمعه گفت: مسئولان آب منطقه ای و پیمانکار سد گیوی موظفند در عرض 3 هفته آینده ضمن آبگیری سد گیوی 2 برابر آب جمع شده سال گذشته در سد را تحویل مردم این شهرستان دهند .
سرعین
حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین گفت : مردم ایران به خوبی می دانند که دنیا فقط به 6 کشور محدود نمی شودوجمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی بزرگ در منطقه خاورمیانه به خوبی می تواند از منافع خود دفاع کند.

مشگین شهر
حجت الاسلام با وقار امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه سعادت و پیروزی مردم ایران در گرو اطاعت کامل از ولایت فقیه می باشد ،تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را استحکام بخشی به اقتصاد داخلی دانست.
خلخال 
حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال گفت: آمریکایی ها همیشه عهد شکن بوده اند و اگر فرصتی دوباره به دست بیاورند مثل سالهای قبل از انقلاب به تاراج این ملت خواهند پرداخت.
نیر
حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر با اشاره به لزوم رفتار شایسته با ارباب رجوع در ادارات ، از روسای ادارات شهرستان خواست تا با مردم به نحو احسن برخوردشود.

نمین
حجت الاسلام رحیمی امام جمعه نمین از حامیان و منتقدان مذاکرات هسته ای خواست به دور از هرگونه افراط و تفریط و با پیروی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری متحد و یکپارچه برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کنند.
گرمی 
حجت السلام صفری امام جمعه گرمی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن ,زنان جامعه اسلامی را به الگو گرفتن از آنحضرت فرا خواند.

بیله سوار
حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار گفت:سعادت دنیا وآخرت در گرو پیروی از سیره عملی ائمه معصومین علیهم السلام بویژه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست.

رضی
حجت الاسلام طالبی امام جمعه ارشق گفت : مسئولان باید با بهره گیری از نظرات مقام معظم رهبری ومراجع معظم تقلید طوری برنامه ریزی کنند تا به خاطر انجام حج عمره که حج مستحبی است بیش از این شیعیان توسط وهابیان هتک حرمت نشوند.
انگوت
حجت الاسلام امیدوار امام جمعه انگوت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری از مسولان و تیم مذاکره کننده خواست مردم را در جریان جزییات مسایل مذاکرات قرار دهند .
هشجین 
حجت الاسلام شاد امام جمعه موقت هشجین گفت: خواهران و مادران باید نوع نگرش و رفتار خود را با نگرش و رفتار حضرت زهرا (س) تطبیق دهند .
لاهرود
حجت الاسلام رحمتی امام جمعه لاهرود ،با اشاره به تعرض پلیس آل سعود به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده عربستان گفت : مسئولان نباید در قبال این مساله سکوت کنند و باید با عاملان این امر به شدت برخورد شود.
اصلاندوز
حجت الاسلام رحمانی نیا امام جمعه موقت اصلاندوز گفت: راه حضرت فاطمه زهرا(س) راه خداست و حجاب، عفاف وعبادت، آن حضرت باید در بین زنان و دختران جامعه به عنوان  الگو و سرمشق قرار گیرد.
عنبران
حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران همه زنان و مادران جامعه را به الگوگیری از سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) در امر همسر داری و فرزند پروری توصیه کرد و گفت : تربیت صحیح و اسلامی فرزندان در دین اسلام بیشتر از پدران بر عهده مادران گذاشته شده است .
جعفرآباد
حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت جعفرآباد حمله عربستان به کشور مسلمان یمن با همکاری کشورهای ضد اسلام آمریکا و اسرائیل غاصب را لکه ننگی برای  مسلمانان جهان دانست و گفت :کشتار زنان و کودکان بی دفاع یمن اعتبار پوشالی عربستان را در جهان از بین برد.
کلور
حجت الاسلام رزاقی امام جمعه کلور با محکوم کردن حمله آل سعود به مسلمانان یمن گفت : آنهایی که خود را خادم الحرمین می دانند چرا مسلمانان را این چنین وحشیانه می کشند ؟