به گزارش شمالغرب؛ حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال با بیان اینکه جنایات سعودیها دریمن به تحریک امریکا و اسرائیل انجام شده است بر لزوم واکنش مجامع بین المللی برای حمایت از مردم مظلوم یمن تاکید کرد.

حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی گفت: جنایات وحشیانه و ظالمانه آل سعود در یمن با تداوم ایستادگی ملت بی دفاع ومظلوم این کشور محکوم به شکست است.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه نمین تجزیه کشورهای اسلامی سوریه ، عراق و یمن را راهبرد جدید آمریکا برای حفظ قدرت و بقای خود منطقه عنوان کرد.
حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر با اشاره به آغاز هفته بسیج سازندگی گفت:بسیج از متن مردم تشکیل شده است و در بسیاری از عرصه ها موفق عمل می کند.
 حجت الاسلام اسدی امام جمعه موقت پارس آباد با اشاره به تحولات اخیر منطقه ، آل سعود را رژیم دست نشانده آمریکا و اسرائیل دانست وجنایات آن رژیم علیه مردم مظلوم یمن را محکوم کرد.
 حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین گفت:آمریکائیها به خوبی می دانند که جمهوری اسلامی ایران قصد دخالت در هیچ کشوری را ندارد ولی از منافع مسلمین و شیعیان با راهای مختلف دفاع می کند.

 حجت الاسلام با وقار امام جمعه مشگین شهر معاشرت با دوستان ناباب ، بی توجهی به حدود محرم و نامحرم وعدم پایبندی به احکام الهی را از جمله علل وعوامل گرایش انسانها به فساد اخلاقی عنوان کرد.
حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت گیوی گفت:سپاه و بسیج سازندگی توانسته است نقش موثر و مفیدی در مقابله با تحریم های اقتصادی ایفا کند.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار گفت: آمریکا در روند مذاکرات هسته ای به دنبال دستیابی به منافع نا مشروع خویش است و حق و حقوق ملت ایران برایش معنا ندارد

حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران گفت : جنایات رژیم آل سعود در کشتار کودکان ،زنان ومردم بی دفاع یمن از منظر انسانی ودینی به شدت  محکوم ومذموم است.

حجت الاسلام نعمتی امام جمعه هشجین با انتقاد از جابجایی پیاپی مسئولین شهرستان خلخال، این جابجایی ها را مهمترین علت کمتر توسعه یافتگی این شهرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام رحمتی امام جمعه لاهرود با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان گفت: آمریکا واروپا بارها نشان داده اندکه در این مذاکرات غیر قابل اعتماد هستند.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با محکوم کردن تجاوز عربستان به یمن همراهی تعدادی از کشورهای عربی در این تجاوز را حرکتی همسوبا منافع رژیم  صهیونیستی عنوان کرد.
 حجت الاسلام رزاقی امام جمعه کلور با تبریک روز جهانی صلیب سرخ وهلال احمر  از مسئولین خواست با برنامه ریزی بهتر هزینه های درمان مردم را به حداقل برسانند..
حجت الاسلام امیدوار امام جمعه انگوت گفت: نظام ما به برکت وجود مقام معظم رهبری ،آمریکا ودیگر دشمنان نظام اسلامی را به زانو در خواهد آورد.

حجت الاسلام مرادی امام جمعه جعفر آبادبا تجلیل از جایگاه معلمان گفت: شغل معلمی بسیارمهم وتعیین کننده است چرا که تربیت و پرورش نسل آینده کشور در دست این قشر قرار دارد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه رضی با انتقاد از سیستم بانکی کشور گفت: جوانان ارشق مدتهاست در انتظار دریافت وامهای ازدواج واشتغالزایی هستند.