ستون خبر تابناک

فامیل های آقایان استخدام می شوند

خبر اول اینکه مطلع شدیم دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفته است” تعدادی از اعضای شورا به استخدام فامیلی روی آورده و اسباب بی‌توجهی به توان و تخصصی نیروهای مجرب را فراهم کرده‌اند، بطوریکه امروز نیز همین افراد به دنبال انتخاب شهرداری هستند تا با فشار و تهدید خواسته‌های خود را عملی کنند”. حبیب کوهی همچنین با اعلام اینکه مردم اردبیل به ویژه احزاب، گروه‌ها و نخبگان هیچ یک از عملکرد نمایندگان استان راضی نیستند افزوده است” به جای بازی با کلمات و واژه‌ها باید ضعف آشکار انتخاب نمایندگان شایسته برطرف شود تا بهترین نیروها و متخصص‌ترین افراد به مانند سایر استان‌ها به مجلس و پارلمان محلی راه یافته و دلسوزانه در خدمت این ملت باشند”. البته شنیده شده که گویا یکی از مسئولین اصولگرانمای استان که اعلام کرده است دخالت در عزل ونصب ها را حق خود می داند(؟!) چند نفر از نزدیکان خود را برای استخدام به تامین اجتماعی معرفی کرده است و برای آنها ردیف استخدامی گرفته است!

مهدی هدایت تکذیب کرد

خبر دوم هم اینکه مهندس مهدی هدایت شهردار موفق سابق سرعین دریافت برنامه کاری از وی توسط شورای شهر جهت تصدی پست شهردار اردبیل را تکذیب کرد. گفته می شود که وی احتمالا به جای مهندس حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان منصوب خواهدشد.

سبقت کاندیداهای شهردار از مجلس!

یک خبر دیگر نیز اینکه شنیده شده تعداد کاندیداهای شهرداری اردبیل از تعداد کاندیداهای مجلس یازدهم در اردبیل بیشتر شده بطوریکه روز به روز بر کثرت شهرداران احتمالی افزوده می شود. البته مطلع شدیم که نزدیکان برداران نیکزاد تلاش می کنند که برنامه اکبر نیکزاد را به دست اعضای شورا برسانند.

راه آهن اردبیل از درجه اعتبار ساقط می باشد

خبری دیگر هم اینکه با وجود کش و قوسهای فراوان بین حقیقت پور و کمال پیرموذن و جعفری بنه بر سر مسیر راه آهن اردبیل و فروکش کردن مسیر جدید، شنیده شده که وزارت راه و شهر سازی در این خصوص تابحال تصمیمی نگرفته و موضع خود را هنوز اعلام نکرده است. گویا این بلاتکلیفی باعث شده که فعالیت اجرایی در این مسیر به حالت تعطیل درآمده است. عده ای بر این باورند که راه آهن اردبیل دیگر در نظر مردم از درجه اعتبار ساقط شده و امیدی به اجرای آن ندارند.